woensdag 3 oktober 2018

Vrijdag 21 september ’18 "Wimbledon



Vandaag in de Focus "Wimbledon

Nou maak daar voor deze gelegenheid maar  Wespeldon  van
Kijk dat we hier altijd veel last van Vliegen hebben
Dat hebben we al ingecalculeerd
Platte land koeien paarden enz enz …
Heb zelfs standaard een gaas gordijn in de koffer zitten
Wat Lex dan spant in de deuropening zodat de meeste vliegen buiten blijven
Degene die dan binnen vertoeven moeten er aan geloven
Die hebben dan een date met Lex en den meppert ….


Dat we deze vakantie met een heuse invasie van Wespen te maken hebben
Das mooi Ruk want die dingen hebben in hun Ass van die steek dingen
Zelf ben ik al Vere van Fan van die geel zwart gestreepte rakkers
T idee dat ze mijn meisjes zouden steken benauwd me..

Dus Lex bouwt van een lege limo fles en siroop  een wespenval
Die wonderwel werkt maar helaas gaan lang niet alle wespen in de val
T zijn er simpelweg te veel … en t nest kunnen we niet 1 2 3 vinden …

Op internet lezen we de “gouden tip  “ Sinasappel of citroen met kruidnagels erin
En gesnipperde ui dat zou ze weren ….
Dus halen we alles in huis en maak ik een heerlijk bordje Wespen popporie
En nou … opgehoepeld met jullie ‘Gaat lekker bloemetjes lastig vallen jo…
De geur die eraf komt is niet echt appetijtelijk dus we hebben hoop !!


Nou n boel larie koek… n tip van Lik me vessie
Want de wespen hebben er schijt aan ……….
Vliegen nog net niet je mond in als je buiten wat eten of drinkt
Gloeiende gloeiende … Muggen en wespen ik wens jullie een ticket toe
Een ticket op de never come back Line …


Als je als voorbijganger voorbij komt hier op Roostermountain
Dan zie je ons zitten….
Hoogst waarschijnlijk Beiden bemand met een vers gekochte Mepper
Voor een potje “Wespen tennis voor gevorderden” …..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten