woensdag 3 oktober 2018

Blog van 27 september “Opgeruimd staat netjes



Vandaag in de Focus “Opgeruimd staat netjes 


Nu ingrid en paul terug zijn van hun vakantie kletsen we lekkr bij
Maar niet te lang want vandaag staan er bezichtigingen voor hun huis  gepland
Nu de vorige kopers afgehaakt hebben had Ingrid s’morgens een advertentie op eBay gezet
En al binnen de 5 min liep de telefoon rood gloeiend aan
Niet normaal .. en ja ijzer moet je smeden als het heet is ……

SHips … ik moet mijn hele huis opruimen stoffen stofzuigen enz enz
En er ligt een berg aan vakantiewas.. hoe gaan ik dat doen??
Nou heel simpel ik stroop mijn mouwen op hihi snel gedaan spaghettitop aan
En kom je helpen jij begint beneden en ik start boven en zo werken we naar mekaar toe
En iets voor de eerste kijkers kwamen was het huis aan kant
Had ik de wasmachine tussendoor al n paar keer opgestart
Dus ook de berg in de bijkeuken slinkte zienderogen


De kijkers voorzien van een lekkr bakkie koffie
Kon Ingrid lekker haar verhaal doen zonder zich daarom druk te hoeven maken
Je eigen makelaar zijn spaart een hoop geld en gezever
Maar haha zo weet ook Ingrid nu is hard werken
Bij elke kijker moet je zoveel info geven en vragen beantwoorden
3 kijkers gehad waar ze gemiddeld 2,5 uur mee zoet was

En onderwijl liep ik tussen hun huis ent vakantiehuis heen en weer
Was wegdraaien was ophangen koffie zetten..
Even den vliegende keep ….
En de komende dagen komen er nog meer kijkers
Tja Ingrid niet elke kijker is een koper Maar
Je hebt er maar 1 nodig …..

Woensdag avond na hun thuiskomst en even bijkletsen
Zei Ingrid morgen gaan we leuke dingen doen..

Hahaha mag hopen dat ze dit er niet mee bedoeld heeft …
But glad to have been able to help ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten