woensdag 3 oktober 2018

Blog van Dinsdag 25 september “Pas op !! ….


Vandaag in de Focus “Pas op !! ….

Nu ik de diertjes van Ingrid en Paul te eten geef
Worden ze opeens amicaler haha mag ik alle poezels aaien

 
Word er luid tegen me gemiauwd en gespint “

 
We vinden je lief …
Hmmm liefde gaat dus toch door de maag  ;-)

 


Elke morgen als ik de berg op ga met de dames Bull
Dan komt Lance me even begroeten

Soms loopt Sepp mee en soms de blonde Beach boy
Die krijgen dan hun ochtendknuffel en ik en de bullen vervolgen ons pad

Op de terugweg zie ik Gilly stoppen
Pootje omhoog en in een houding van “Opletten geblazen
Dus ik zet een wat rappere pas in om te zien “whats going on

Ik kom dichterbij en Gilly komt langzaam naar me toe
Loopt dan terug naar waar ze stond “mam komt mee maar pas op …
Want er ruist een beest int struikgewas hier
Haha had er wel een gevoel bij van
Bescherm jij mij nou of Moet ik jouw beschermen …


Haha, gekke griet het is Seppie maar ..
Sepp stond in de wei te grazen aan de kant
En net aan die kant staan struiken … dus je kon niet goed zien wat er nou ritselde
“Wat ruist er door het struikgewas “
 Nou in dit geval dus een Sepp …
Maar goed gewaakt meisje X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten