woensdag 3 oktober 2018

Blog van 20 september ’18 "“Pippi langkous “



Vandaag in de Focus “Pippi langkous “

Vaste volgers kennen de buurpaarden wel
Hou en Dini … Dini is vorig jaar gaan hemelen
En ik poste dat Hou daar veel verdriet van had
“The Poor lonesome cowboy horse die weemoedig voor zich uit stond te staren

Doet het mij deugd dat ik jullie een leuk nieuwtje kan melden
Hou heeft een vriendje erbij gekregen
Je kan zien dat Hou geniet van zijn nieuwe Compaan


Ik denk trouwens dat het t paard is van Pippi Langkous !!
Want hij lijkt er echt precies op …..
Ik heb zelfs al Zweeds tegen m gepraat
En verdomd jo Hij leek me te verstaan
Of kwam het door het lekkere appeltje wat ik hem gaf dat hij braaf luisterde …


Jammer blijft dat de overburen nog steeds geen kaas gegeten hebben van de juiste verzorging
Geen kaas geen tijd geen zin geen sjoeger ……Grrrrrrrrrrrrrrrrrr

Staarten en manen zitten vol ja echt VOL met van die klittenballen
Hoeveel moeite ist om dat onkruid te wieden plat te maaien
Zodat dat niet kan gebeuren en als er wat in de manen komen
Haal ze er even uit … potvolglorie ………………


Mijn handen jeuken echt om de paarden ervan te verlossen
Denk dat ik er dagen mee zoet zou zijn om die zonder schaar eruit te krijgen….
Maar omdat de overburen niet van Bemoeienissen aan hun paarden gediend zijn
Laat ik het zo … en denk nou ja in elk geval is Hou niet meer treurig en alleen
Kijken we  stiekum uit naar de komst van Pippi en Meneer Nielson ……
Misschien kunnen hun beide paarden meenemen naar Villa kakelbont ….
Zucht … soms valt het niet mee iets te zien of horen en er niet iets aan te kunnen/mogen doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten