vrijdag 2 maart 2018

Ophoesten...

Vandaag in de Focus " Ophoesten ....

Ben in onmin met een bedrijf
Een bedrijf wat onder andere telefonie levert
Een bedrijf wat al geruime tijd meer maandtermijn vangt dan zou moeten
14 dagen terug lang aan de telefoon gezeten
En met resultaat ... een claim neergelegd voor de al 2 jaar teveel geincaseerde kosten

Zou terug gebeld worden over het verloop van die zaak
Yep u raadt het al Niet gebeurt
Dus gisteren maar weer aan de bel gehangen
Gratis nummer dat dan weer wel
Anders kon ik die kosten ook nog naclaimen ...

Tja de afdeling die erover gaat is telefonisch niet te bereiken
Alleen via mail verkeer mevrouw
Dus ik ga een klacht bij ze neerleggen uit u naam
"Dus wacht ff hoor "U gaat dus een klacht op de claim neerleggen??
Euh ja zoals u het zegt ...
Ik vraag vriendelijk en denkt u dat ik daardoor sneller mijn geld terug krijg ?
AL wat ik vraag is dat ik mijn eigen geld retour krijg
T gaat al met al om een bedrag wat in de honderden loopt mevrouw van de ...

Als U van MIJ geld zou krijgen moet ik het zo snel mogelijk ophoesten
Zou het binnen No time op uw rekening Moeten staan
Anders komt er een boete op en  of een deurwaarder



Maar nu de schoen aan de andere voet zit ,moet ik hemel en aarde bewegen
Om uberhoubt dan ook maar iets voor mekaar te krijgen bij uw firma

Ik eis "Pardon "!Ja u hoort het goed EIS dat u snel actie onderneemt
"Anders zet ik er een advocaat op

Binnen 3 werkdagen word ik terug gebeld ...
We shall see ....