woensdag 3 oktober 2018

Blog van 17 september ’18 "These Boots are made for walking



Vandaag in de Focus "These Boots are made for walking

Pieps wat heb ik n moeite de rust in mijn kont te vinden
Dit tot ergernis van Lex die niet snapt hoe ik nu Niet relaxt kan zijn
Maar na 9 weken pups verzorgen en alle voor bereidingen op hun komst
Met alle emoties van dien, voel ik me wat leeg en tja … ik verveel me echt …
Erg om te moeten toegeven maar zo ist wel
En de gedachte om na de vakantie weer deel te moeten nemen aan
Het Burgertrutten bestaan … lokt me voor geen meter …
Food for thought … toch iets van mezelf op pootjes zetten misschien ??…..

Hoe dan ook onze innerlijke Mensch moet ook gevoed en dus togen wij naar de REWE
1 van de grotere supermarkten hier waar ze heeeeeel veel hebben
Kwa Food en Non Food en zo ook kleding en schoenen
Haha voor wie mij een beetje volgt weet dat leuke schoenen/laarzen mijn ding zijn
En zien ik daar toch kicku korte laarsjes …




Met edelweiss erop geborduurd en met kettingtjes eraan met edelweiss erop
Nog 1 paar en wat denkt te …. Jihaaaaa mijn maat
Euh die stonden gewoon op Yours trouwly te wachten
Passen en zaten meteen als gegoten hup in het karretje
Hoe leuk ist dat als ik ze aanheb  ik elke keer terug  denk aan de vakanties hier ..

 

Datte kik er maar Veulll km op zal maken  cause…
“These boots are made for walking
Thats just what they wil do
And one of these days im gonna walk al over You …..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten