Vandaag in de Focus "Maar ff sirieus ?? 12 jan
Ik breng er al mijn centen sinds ik bullen heb
Zeg ff al meer dan 17 jaar ben ik er klant
Ik mis Nooit een afspraak betaal altijd meteen
Ben altijd op tijd en dit valt me zo van hun tegen
Ik beveel ze altijd aan .. aan mijn pupkopers en ook aan anderen
Ik was bezig met snel zorg voor mijn meisje te krijgen
Hun hadden pas plek om tien over 12
Ik ben verder gaan bellen omdat ik dat te lang vond duren
Bij mijn eigen DA hier in Sliedrecht waar ik voor de huis tuin en keuken dingen kom
Kon ik meteen terecht ...
En had ik niet het risico dat flow onderweg weer zou stikken
Want wat had ik gedaan alleen in de auto op de snelweg ...
En Nee tijdens Flow haar onderoeken was ik niet bezig met de afspraak af bellen bij Sleeuwijk
Nee ik was freaking bezorgd om wat mijn meisje scheelt
Maar ik heb tijdens het wachten toen Flow de echo's kreeg
Mezelf netjes afgebeld en hang me niet op aan 5 of 10 min
Ik heb denk ik 20 min van te voren afgebeld toen werd ik al BITS behandeld
Dat schreef ik al in mijn Blog over afgelopen vrijdag
Ik heb de persoon aan de telefoon uitgelegd dat ik in mijn stress niet eerder er aan dacht
En mijn excusses aangeboden ..
Ik snap dat het voor hun in drukte vervelend is dat ik n plekje vast gehouden heb
Waar ze n ander in hadden kunnen plannen ...
En dan dit in je brievenbus vinden ......
Kijk dat je samen gaat met n grote maatschappij
En al tijden onpersoonlijker wordt dat wist ik al
Maar als je zo trouwe klanten gaat behandelen dan ben je niet lekkr bezig
And don get me wrong ...
Het gaat me niet om het bedrag pfft op de vorige rekening van vrijdag
is dit een druppeltje geloof me ,.
Maar t principe alleen al ..
In de regio zijn hun de bullenexperds dus ik zal niet snel zeggen "Die zijn mij kwijt"
En heb ik Walter nog steeds vrij hoog zitten in zijn expertise
Denk dat ik ff af moet koelen eer ik ze ga bellen
Want de woorden die nu in mijn mond liggen zijn ni mals ...
ik mag toch hopen dat het berust op een Foutje in de administratie .....
Update : ik mag de rekening als niet verzonden beschouwen .. het is een standaard dingetje omdat te veel mensen afspraken maken en ze niet nakomen en tja alle nieuwe mensen kennen mij niet en hebben gewoon de administratieve weg genomen ... uiteindelijk is het netjes opgelost .. en dat mag ook best als je er al 17 jaar klant bent en men weet hoe je bent ...