woensdag 3 oktober 2018

Blog Zaterdag 22 september `O moeder wat is het heet ..


Vandaag in de Focus `O moeder wat si het heet ..


Al jaren weet ik het maar nooit gebruik van gemaakt
Deze ronde wil ik dat toch eens doen
Zeker omdat mijn lijf de laatste tijd niet wil wat ik wil
Dus vuur ik de sauna op en zeg tegen Lex ik ben ff sudderen
O dan ga ik wel met je mee –
Gezellie want eigenlijk ist een 1 persoons sauna
Of voor 2 hele slanke mensjes …
Maar t past sfeer verlichting aan en stomen maar


Ja zegt lex dan wel op Fulle Pulle en dus zet hij de temp naar 140 gr
30 min.. lekkr knus tegen mekaar zweten we t `Luie zweet `eruit
Krijgen mijn spiertjes het lekker warm
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik 10 min voor t eind
De temperatuur wat terug heb geschroefd


Hahahaa mijn beenhaar stoppels begonnen bekant te schroeien
( been zat dicht bij de infra rood straler )

Hoe heerlijk … zeer zeker voor herhaling vatbaar
Daarna lekkr gedouched en lekkr rossig op de bank wat tv gekeken
Ik zeg #wilerthuisookzo1#
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten