woensdag 3 oktober 2018

Blog van 1 september ... back home .

Vandaag in de Focus "Back Home ...


Pieps we zijn weer thuis ..
En de eerste werkdag zit er alweer op ..
Tis meteen klereweer ook ..


Terug int gareel terug naar t “ burgertrutten bestaan “ ..
Maar hard bezig met denken hoe t anders kan ..
Zoveel minder last van mijn lijf gehad de afgelopen maanden zonder mijn huidige werk ..
Heb ondertussen een vast contract aangeboden gekregen
Voor 12 uur “ heel verhaal waarom ik het niet aan ga nemen ..
Ga ik jullie niet mee lastig vallen int kort “ ..
Ik blijf liever eigen baas over mijn inzetbare uren enz enz .. 
Heb een zwaar geval van heimwee 
En t ergste is mijn vriendin gaat echt definitief naar Frankrijk
( super voor hun tuurlijk he laat dat duidelijk zijn )
Maar dat maakt dat onze vakanties op die specifieke unieke plek geen optie meer zijn ..
Als je 6 jaar lang 1 maand p/j ergens vertoefd wordt het eigen
Niet voor niks noem ik het mijn tweede thuis .. 
Op jacht naar een nieuw stukje vakantie paradijs ! 
Wie weet in la france of elders we shall See . 
Waar de ene deur sluit gaat er altijd een andere open ... 
Ik wens jullie een fijne dag bloggers neem wel plu en regen laarsjes mee .. 
Flow gilly en phanny en wij genieten nog n maandje van Rosi 
Voor ze naar Duitsland verhuisd ., 
Kak wat een ruk gevoel is heimwee toch ...
lkr de berg op met je blote konten gezicht .. 

Niemand tegen komen even alleen zijn met de natuur
De koetjes de bullen en t gevoel dat je alles aan kan .. 
Mijn God wat ga ik het missen ( nu al ) 
De plek de dieren de mensen t uitzicht de rust mijn bergen 
Mijn niks moet alles kan mijn bergen en de rust .. zucht ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten