woensdag 3 oktober 2018

Blog Zondag 16 september ’18 "Dat wordt nog een dingetje ...




  Vandaag in de Focus "Dat wordt nog een dingetje…..

Zoals vanouds voelt het als Thuiskomen in ons vakantiehuis
Het zal de laatste keer zijn dat we hier vertoeven  ;-(




Ingrid en Paul gaan emigreren naar Frankrijk en hebben de boerderij verkocht
Dat betekend nieuwe eigenaren die waarschijnlijk het huisje niet gaan verhuren



Dus een taak voor in het najaar,,, op zoek naar een ander vakantie huis
Waar we uiteraard onze hier verworven privileges niet zullen hebben
Waar Lex lekker kan fietsen waar de hondjes gewoon los in de tuin/erf kunnen

 
En waar er voor mij ook wat te beleven is ..
Dat wordt weer een hele uitdaging ….
Wat zal ik mijn berg missen mijn paardevriendjes en vooral Ingrid en Paul


Maar met een open invitatie om bij hun in La France vakantie te komen vieren
Gaan we hun heus nog wel zien …
Maar kijk niet uit na 16 uur autorijden met de bullen
Haha al niet voor mezelf ben het na 3,5 uur al zat het voor me uitkijken als passagier
Maar zegt Ingrid. Probeer t een keer dan pas kun je oordelen
En je kunt de reis ook in twee dagen maken …
Yep dan ergens onderweg een adres vinden waar wij en de dames bull mogen overnachten
Op de heen weg en op de terugweg … dus dat wordt nog een dingetje …

Maar voor nu ist twee weken nog genieten van alle moois wat Roostermountain te geven heeft
Niets hoeft en alles kan state of mind ................


Geen opmerkingen:

Een reactie posten