woensdag 3 oktober 2018

BLog "Zondag 23 september “ Geen hindernissen maar oplossingen..


Vandaag in de Focus “ Geen hindernissen maar oplossingen..

Tja het is vandaag echt bij de beesten af buiten
Van 30 gr naar krap aan 15 gr als we hebt al redden
En ook nog eens heeeeeel veel regen
Maakt buiten zitten wandelen iets ondernemen tot een No NO


Dus we houden ons binnen bezig
Lex kijkt tv in de keuken op zijn mobiel ( daar heeft hij wifi )

 
Met de dames bull want waar wij zijn . zijn zij ook ....

Ruimte zat in de woonkamer maar hej das niet gezellie hahaha

Ik zit er ook nu ook lekkr bij met de laptop
Kan ik mooi mijn blogs schrijven over mijn/onze belevenissen van de afgelopen week
Heb eerst n wasje weggedraaid en het huisje aan kant gemaakt
De paarden verzorgd en de poezels eten gegeven
Kippetjes en nijnen blijven binnen vandaag
Want er is wind met kracht “storm voorspeld …
We gaan t meemaken …

Wasmachientje is klaar dus ik haal de was …
Maar waar hang je je was zonder wasrek ?????
Ships das een hindernis … haha NOT
Gewoon innovatief denken …




Men neme de zijkant van een kinderledikantje
Klemmen dat tussen de deuropening en de eethoek stoel
En viola een wasrek ala Ellen ..

Nooit denken in hindernissen maar in oplossingen ….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten