woensdag 3 oktober 2018

Blog dinsdag 18 september ’18 'Toerist …



Vandaag in de Focus "Toerist …
Omdat we trek hebben in iets ander dan waar we al boodschappen voor in huis hadden
En voor Lex naar de fietsenwinkel gaan voor remblokjes en n reserve binnenband

Gaan we gelijk even naar de supermarkt
Op jacht naar Kipfilet voor lex zijn Curry
IK kijk in de koelvitrine en zie de prijs en die is in kilo aangegeven
Maar ik zie 6 pond verpakkingen dus ik zeg tegen lex
Sjezus dure kip worden die hier met goud graag gevuld

Hoor ik een stem achter me “Das de kilo prijs ik verkijk me er ook altijd op
Woehahaha gewoon Nederlanders die er ook liepen te shoppen
Voel je je meteen veel minder tourist grrrr 

Nog blij dat ik over hun geen opmerking heb gemaakt
Want in alle eerlijkheid als je je als enige Hollander in een winkel waant
Kun je nog wel eens tegen mekaar zeggen “Sjees wat een reet heeft die duitse vrouw
Daar hoeft alleen n zadel op dan rij je er op weg ..
Om maar een voorbeeld te noemen ;-)




Niet netjes neen dat geef ik toe tis eigenlijk leedvermaak
Maar omdat ze het niet verstaan en we het niet de winkel in galmen
Leek het ons ongevaarlijk hahaha tot nu toe dan
Je weet maar nooit of er nog meer “Toeristen lopen ….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten