zondag 10 juni 2018

Snuffelmat 6 juni woensdag




Vandaag in de Focus "Snuffelmat

Doordat ik zo lekkr bezig ben geweest met mijn honden touwen maken
Bedacht ik dat de volgende stap

 

Het maken van een  Hondensnuffelmat  ook wel een leuk idee is
Ik vertelde dat toen we hier net waren tegen Ingrid
Dat ik thuis op t internet ff zou kijken hoe je die maakt
`Ingrid zei ik heb er 1 kun je die gebruiken als Voorbeeld
En neem m maar meteen mee want hier doen de hondjes er niets mee
Hij ligt eigenlijk te verstoffen onder de back porch



Zo gezegd zo gedaan snuffelmat opgesnord maar die had een raar luchtje gekregen
Een luchtje waar den dames bull niet van gediend zijn
En de brokjes bleven dan ook onaangeraakt in de snuffelmat

Gooi maar in de wasmachine dan is m zo weer fris voor je hondjes
Dat leek me een Strak plan .. alleen ging hij er als 1 geheel in
En kwam hij er in div delen uit !!! oeps

 
Tja zo,n snuffelmat knoop je dus op zo´n gaatjes voet veegmat
En ik denk dat die een beetje aant verteren was

Maar !! u kent mij en mijn ever trusty Ti rips
En dus de fleese stroken eraf gehaald die op de breekstukken half los zaten
Het geheel als legpuzzel weer aan mekaar vastgezet

En de losse fleece stroken er weer in vast geknoopt
Kon ik mooi ff oefenen …

Weer een klusje geklaard met n mini zakje Ti rips uit mijn handtas




Als de vakantie er op zit ff langs de Hornbach voor  1 of meerdere gaten deurmaten
En m,n dekenkist in duiken om de fleece kleden aan stroken te knippen


Ik heb ze door de jaren heen in allerlei kleuren en prints gespaard
En eigenlijk worden ze niet of nauwelijks meer gebruikt
Dus kunnen ze zo mooi opgeknoopt worden
Net zoals de 4 fleece kleden die ik nu al voor de touwen gebruikt heb



Wie weet gooi ik t spul op Marktplaats
Er zijn ten slotte altijd mensen die niet de tijd nemen om ze zelf te maken
Niet dat ik er rijk van zal worden
Maar t zou leuk zijn als het genoeg oplevert
Om weer nieuw materiaal ervan te kopen


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten