zondag 10 juni 2018

Mac Giver Woensdag 30 mei

Vandaag in de Focus "Mac Giver

Tja op de boerderie is altijd wel n werkje te doen
Things to fix .. van het hek van de waranda is een spijl afgebroken
Die ik vorige vakantie al had gespalkt met u raadt het Ti-rips
Mijn trusty tools hihi heb ze zelfs in m’n handtas ( knapzak van Douwe )
Maar deze ronde is er geen ti-rip die m nog maken kan
En dus struin ik de schuur af naar iets ….. iets wat passend zou zijn
Voila een bezemsteel die werkeloos staat te wezen
Dus zaag mee Lex maakt m ff op maat en ik maak m tussen het hek
“trtratrtartartartaat zo goed als nieuw ..



Op naar klusje nummer twee ..
We mazzelen enorm met het weer we hebben zon zon zon en nog eens zon
Okay an acasional onweerbui van jewelste met n passende lading regen
Maar das dan weer prima voor t stof en veur het land  en de plantjes nietwaar …
Met 1 parasol redden we het niet om ons en de dames bull van wat schaduw te voorzien

 
Tweede parasol check … maar haha daar ontbreekt de onderste steel om hem te bevestigen
U snapt het al tijd om de schuur weer in te duiken
( Hoor hier gerust het deuntje van eigen huis en tuin bij )
Nico’s koffertje was er niets bij jongens !

Ff struinen en ik vind een stok van een gewezen dweil
En wat draad en n rol Mac Giver tape uit de keukenla
Kun je hier iets mee lex ?? Ja hoor
Zwammer eraf .. en zo aan de balustrade bevestigd
Tape op de parasol zodat hij er niet helemaal in weg zakt



En we hebben een duo parasol … wij blij kids blij
Plus de eigenaren van het huisje blij .. kan weer iets van Hun to do list af …
Yep we houden ons wel bezig hoor …

Geen opmerkingen:

Een reactie posten