zondag 10 juni 2018

Kids say the darnest Things 29 Mei dinsdag



Vandaag in de Focus "Kids say the darnest things …

Tja je ken op vakantie zijn
Maar sommige dingen gaan toch echt gewoon door
Zoals de boodschappen en nou hoort ik u denken
Ga je toch lekkr Uit eten ?? Hmm 15 dagen lang elk ontbijt lunch en diner ..
Ik benst Rotchild ni … dan is tante Ellen binnen no time failliet ..
Bovendien vind Chef lex het veels te leuk om op vakantie te kokkerellen
En wie ben ik dan om hem tegen te houden ;-)

Dus togen wij naar t Durp  naar de Norma 1 van lex zijn favo supermarkten hier
Waar we ook t reclame foldertje van krijgen
En laat daar nou een orthopedisch hoofdkussen in staan
Want Yours Trouwly is haar eigen speciale nekkussen vergeten Dumb ass !

En door mijn baggernek slaap ik dus K*t op een ander kussen
Dus hopelijk is dit speciale ortho kussen een fijne vervanger ..
En ken ik weer fijn hele nachten mooie dromen dromen en zonder al te veel last wakker worden

Lex laadt alle boodschappen int Upske terwijl ik de boodschappenkar terug breng
Als ik in stap ligt hij in een deuk ..
Tussen het lachen door zegt hij “zag je die twee jongens net ?
Ja die heb ik gezien wat is daarmee ?


Die ene jongen stoot de andere wijzend aan “Koek mall Das ist ja die Weinachtsman ..
Tja Lex Kids say the darnest things

( hij wil er niet aan maar mijn grote god wat zou die gast kunnen bijsnabbelen in december)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten