zondag 10 juni 2018

All you need is Love dinsdag 5 juni ..




Vandaag in de Focus "All you need is Love

IK had bedacht ik neem 8 Baantjer pockets mee
Kan ik per pocket twee dagen lezen
Meestal neem ik daar in de vakantie toch niet zoveel rust voor
Maar deze vakantie blijk ik prima te kunnen “Nixsen “
Hihi  de pockets gaan er dan ook als zoete broodjes doorheen
Tja en veel eerder dan “Gepland ben ik er glad doorheen

 

En t meegevrachte knutselwerk “zelf hondentouwen knopen is gedaan

Dan maar de kast hier induiken op jacht naar “Leesvoer
Waar het vol ligt met oude magazines die allang en breed over de “datum zijn
Dus ik besluit dat meteen even op te ruimen
Tja iedereen neemt van thuis magazines mee die blijven liggen

En zo stapelt het vrij rap op als niemand ze zo nu en dan sorteert
Haha gelukkig voor Ingrid waren mijn boeken op en ging ik op jacht …
Hopla tig magazines die President Lincoln vast nog gelezen heeft den papierbak in

Meer als de boeken die ik hier vorige vakantie heb achtergelaten zijn er niet
Shade …. Want die heb ik A al gelezen en B zijn niet mijn cup of tea
O wacht even er liggen toch twee nieuwe boeken tussen waaronder een dik Roman
En een langdradig verhaal over Belgie .. 2 bladzijdes gelezen en weggelegd …
Ook niet mijn cup of tea .. dus ik start in mijn hier neergelegde Keuze B boeken
En hahaha wederom kan ik ook daar niet warm of koud voor lopen
Hmm dan maar de roman een dikke Pil ik mot wat hej .
Nou zegt lex ken jij ff vooruit


Wat denk je is het me een leuk boek haha 3 uur snachts zat ik er nog in verdiept
Trouwplannen van Katie Fjorde “al you need is Love “


Een roman geschreven met n goed gevoel voor humor
Niet een te overdadige dosis .. zwijmelerij en lekker luchtig

Grappig want normaal had ik het boek geen twee blikken waardig gegund
Of ik nou vaker een Roman ga lezen hoort ik u denken ?

Haha Nee een volgend keer gaan er gewoon meer Leesboeken mee …



Geen opmerkingen:

Een reactie posten