zondag 10 juni 2018

Extra Blog 25-5-2018 "Dubbeltjes en kwartjes


Vandaag een extra Blog  `Dubbeltjes en kwartjes ...



Helemaal ingeladen staat Lex boven op de dijk op mij te wachten
Ik sluit het hek nog even af en dan gaan we op pad naar ons tweede thuis
Net als Lex weg wil rijden stopt er een auto voor hem
Hihi is het mijn Collega Hannie die ons nog even uit komt zwaaien
En meteen meldt dat er n lange file staat
Waar ze zelf ook al in gestaan had
Dus we rijden deze keer anders naar Hellenthal

Onderweg toch n paar keer file gehad
`Denk je vroeg weg te gaan Want dan zijn we voor t te warm in de auto wordt op locatie
Tja leuk bedacht maar t verkeer besluit anders …
O whell dan maar meteen even tanken
Kan ik mooi even naar t toilet..
Shite .. 50 euro cent haha enu dat had ik dus niet
Maar ik moest toch het tanken afrekenen
En zeg tegen de meneer achter de balie
Zullen we ruilen? Krijgt u mijn duppies en kwartjes in ruil voor een plasmuntje
Want ik noem de huidige 10 en 20 cent gewoon zo ...

Hij kon er wel om lachen en zag wel brood in die deal..
Dus tegelijkertijd vol ( de tank)en leeg ( mijn blaas) konden we weer op pad
Even verderop houden we ook n pitstop voor de dames bull
Een slokje drinken en n lekkr wandelingetje in het bos 

Ten slotte hebben we geen haast en ist ook voor de dames Bull vakantie 


Dan door naar m,n geliefde bergen de paardjes en Ingrid en Paul
Gas op de plank ... o nee haha rustig an !


Hier op de Hahnenberg aka Rooster mountain schijnt heerlijk het zonnetje
En we worden zoals altijd warm onthaald
Ingrid zet meteen een bakie koffie en thee
Van vers geplukte munt voor Tante Ellen

En voor we het weten zitten we in de tuin met de bergen op de achtergrond aan de koffie
Flow besluit weer terug in de auto te gaan zitten
Waarom ???
Ze kan niet praten he .. en alle deuren stonden open dus kwaad kon het niet
Tja ze koos na 15 min toch eieren voor haar geld


En toen besloot ze “Okay okay ik doe mee "allemaal de pootjes hoog en genieten maar …..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten