zondag 10 juni 2018

Poor lonesome Cowboy Donderdag 31 mei



Vandaag in de Focus "Poor lonesome Cowboy

Trouwe lezers herinneren zich vast het duo “Hou en dinnie
De paarden van de overburen die steeds ontsnapte
Vorige keer schreef ik dat Dinnie er allerbelabbertst uit zag
Dat zelfs de dieren bescherming erbij gehaald is door de buurt
Nou dat meisie heeft het voorjaar niet meer mogen meemaken
Ze is van ouderdom en naar mijn bescheiden mening
Door slechte verzorging cq onkunde overleden

En liet Hou eenzaam en allenig achter
Als je naar hem kijkt zoals hij erbij staat breekt je hart
Hoofd laag en oren bijna plat urenlang staat hij te staan


Lex zegt “die gaat eerdaags dood van verdriet …
Het boeit hem zelf niet meer als er ander paarden langs komen of hinniken
T menneke staat zijn tijd uit te staan …
Wanneer je ook die kant op kijkt
T kan rechts of links om zijn 
Maar Hij staat er standaard zo treurig bij ...


Het maakt me verdrietig als mensen hun dieren niet waard zijn
Dat het alleen maar een veredeld grasmaaier is
Waar men van denkt dat het alleen op gras en oud brood gezond oud wordt
Je kan zeggen Boers gedrag… ik zeg je zelfs boerderij dieren hebben t beter
Manneke als ik land had ontvoerde ik je en kocht n maatje voor je
Zodat je je oude dag samen uit kon slijten …. <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten