woensdag 8 november 2017

Wildplassen .. Blog 4 November




Vandaag in de Focus “ Wildplassen

Laat het geen geheim zijn ben al jaren een fan van wildplassen
Hihi dat wil zeggen int bos dan he he want als je mot dan mot je

Vandaag was het een mistige saaie dag dus Lex stelt voor kom gaan we naar t bos
Lekkr een eind lopen ander uitzicht ff eruit
( hihihi ja op vakantie super uitzicht maar toch ff eropuit voor andere indrukken )
Dus na het ontbijt rijden we naar t bos met Phanny Gilly en Flow
Omi Tess blijft thuis laat die nog maar lekkr bijtrekken



We nemen het bos waar ook de Narcissen wiesse ligt
En besluiten de 7 km route te nemen
Hier heb je nog bossen verder dan het oog strekt
Met meertjes en watervalletje die voort komen van de Olofsfere dam
Super uitzichten en wat een rust dan de geluiden van het woud


Maar met 3 bakken thee in mijn systeem gaat mijn blaas roepen
Ik vraag aan lex die voorop loopt “komt er iemand aan ik moet even plassen ?
Nee de kust is veilig ….dus Broek op den hielen en leggen die blaas

Als ik net uitgedrupt ben roept Lex “El er komt een auto aan
Tja trek dan maar eens in record tempo je broeken weer aan je kont


Terwijl ze langs rijden heb ik net alles bedekt
Maar t kan niet anders dan dat ze mijn  lilly white cheeks gezien hebben …….
Whoehahhaaha de houthakkers wat zullen ze gelachen hebben
Wat zit daar nou voor vreemd wild in gras !!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten