woensdag 8 november 2017

Kunstje ... Blog 27 Oktober ..




Vandaag in de Focus “ Kunstje ….

Hoe ist mogelijk haha Hou en Dinie van de buren doen hun naam weer eer aan
Mijn trouwe lezers kennen ze wel de paardjes van de overburen
Geen idee hoe ze echt heten maar t zijn ontsnapartiesten
En zo kregen ze van mij de bijnamen Hou en Dinie …
Dinie is nog steeds mager maar ze is er nog steeds een echte oude diehard zullen we maar zeggen

We gaan de berg op met den dametjes Bull en ik hoor gebries achter me
Ik denk Huhhh ik heb toch echt net alle paardjes van Ingrid en Paul in de wei gezien
Hihi ja dat klopt hun waren het niet Nee `Hou` dacht ik houd mijn status hoog

En was weer eens ontsnapt … ik maak me er al niet meer druk om
Onderneem ook geen poging hem te vangen want hij gaat ook vaak uit zichzelf weer terug


Geeft te denken we komen hier nu zeg ff 5 jaar op rij
En Hou of Dinie weer nog steeds te ontsnappen
Zijn hun nu zo slim of hun eigenaren zo dom c.q. lui
Dat ze na 5 jaar nog hun terrein nog niet goed genoeg afgezet hebben!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten