woensdag 8 november 2017

Cultuur Barierre Blog 28 Oktober





Vandaag in de Focus “ Cultuur barrière …

Lex en ik zagen woensdag in de supermarkt al kerstspullen staan
Zelfs al kerststukjes … tja je kan er maar lang van willen genieten he
IK geef toe ik dacht nog zal ik er 1 meenemen voor op tafel …
Blij dat ik het niet gedaan heb ….want

Ben vandaag met Ingrid ( eigenaresse vakantiehuisje ) op pad en zo ook even naar de Aldi
En ook daar staan volop kerststukjes …
Ik zeg Duitsers zijn er vroeg bij he met de kerst
“Dat zijn geen kerststukjes maar Grafstukjes
T is bijna herdenkingsdag en dan koopt men zo’n stukje om op het graf te zetten



Ik schiet in de lach en zeg: “Tis dan maar goed dat ik er geen gekocht heb
Dan had je binnen gestapt en gezegd
“Wat heb jij nou voor graftak  op je tafel  jo ……J

( lieve mensen tis grappig bedoeld he alle respect voor de doden )
\
Dus geen "Kerst "stukje hihi
Maar wel voor Lex leuk geslaagd
Hij was zijn Baardolie vergeten wij op zoek en zie hier !

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten