woensdag 8 november 2017

En bedankt Brigitte ... Blog 26 oktober




Vandaag in de Focus “En bedankt Brigitte

Onderweg stoppen we altijd wel n keertje
Kan wij en de dames bulls even de pootjes cq  benen strekken
En dan ken ik ff een plasje plegen als de dames bull hun blaas geleegd hebben
Mooi stenen gebouwtje op de parkeerplaats
Zal mij benieuwen hoe schoon t er is … is altijd afwachten
Dat valt ni eens tegen een hangend toilet van roestvrijstaal
Zonder bril haha dat dan weer wel
Maar dat geeft niet want ik hang liever op onbekend toilet dan dat ik ga zitten



Had last van een lange Pies en voor ik klaar ben hoor ik opeens n boel water achter me
Hahahah spring omhoog met n gilletje ….je weet immers maar nooit
Wat bleek  gaat de wc vanzelf spoelen …
Handig maaru wacht voortaan ff tot ik klaar ben whoehahahahaha
Dus ik lig in een deuk
Anyways blaas geleegd en dan wil je toch ff ja handen wassen
Yep zeep desinfectant en de kraan op sensor
En ik krijg ze niet 1 2 3 aan de gang ook en ik moet aan de conference denken van Brigitte Kaandorp
Helaas staat dat stukje niet op You tube dan had ik meteen de link geplaatst voor jullie


T lukt me zowaar m’n handen te wassen en kom lachend het toilet uitgelopen
Waar Lex met de dames bull op me staat te wachten
“zo El ben je zo blij dat je geplast hebt …
IK begin te brullen van het lachen tranen in mijn ogen leg ik hem mijn avontuur uit
En hoe deze affaire me herinnerd aan wat ik van de week Brigitte Kaandorp heb horen vertellen

 

Tja als je al brullend van het lachen al onderweg bent naar je vakantie bestemming
Kan dat alleen maar veel goeds beloven hahahahahahha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten