woensdag 8 november 2017

Pak aan Rekel Blog 3 November





Vandaag in de Focus “ Pak aan Rekel ….

Flow vind paardjes leuk kan ook haast niet anders
Vanaf dat ze 8 weken was en net bij ons ging ze mee naar mijn werk
Mee met mijn cliënte en mij naar t bos en de manege
En die neuzelt zo af en toe graag met Sir Dance a Lot ( lancelot )

Maar dan onze Phanny die denkt dat ze tegen elk dier wat stoer op moet treden
En zo ook vanmorgen de Blonde Beach boy stond lekkr aan de liksteen te lurken
Flow ging even bij hem kijken Gilly liep mee
Phanny dacht was er te zien ??? en komt rennend aan en stootte de Beach boy 2 x aan met haar bek
Die op zijn beurt dacht “wie ben jij dan wel ik zal je leren lelijk tegen mij te doen
En haalt uit met zijn voorpoot Kets zo tegen Phanny aan
“Pak aan rekel
Buiten de schrik Niets geen schade bij Phanny of the blonde strandgod
Nou ja hooguit dan een geschonden trots bij Phannykens  hihihihi
T zal haar leren …..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten