woensdag 8 november 2017

Oost west Thuis Best ... BLog 8 November

Vandaag in de Focus "Oost west Thuis Best...


Tis me echt nog nooit gebeurt
Ik die Heimwee kreeg naar Huis ...
Naar mijn eigen spulletjes en mijn Volkje van caaf
En ja zelfs naar Pim en Toos
Vandaag de laatste vakantiedag in Hellenthal



Vanmorgen eerst lekker ontbeten terwijl het buiten vies hard regende
Toen het droog werd met de dames Bull een lekkere wandeling de berg op gemaakt


Even weer voor een tijd afscheid genomen van mijn bergen en uitzichten
Om daarna de spullen in de pakken zodat Lex de auto kon vullen

 

En dan lekkr naar huis ...


Waar t gevoel van Heimwee weg komt ??
Hmm mischien deels doordat er toch wat dagen waren
waarin buiten vertoeven geen optie was
En ik me zonder bezigheden dan dreig te vervelen ;-(

.. Komt zeker ook door de aanval van Tess 
Wil dan het liefst thuis zijn gaat nergens over natuurlijk
 Maar t idee dat ik zo naar Sleeuwijk kan rijden indien nodig denk ik ..
Alsof ze in Duitsland geen dierenartsen hebben ..
Tuurlijk kan ik die arts dan duidelijk maken wat er aan haar scheelt
 Maar of ik dan al zijn Duitse grammatica medische prietpraat zou begrijpen ....

Want ik blijf erbij zo,n epileptische aanval is een voorbode van iets

Kortom ik maakte me druk .. 
Wat nou als ze opeens dood blijft ..of zo slecht is dat ze in moet slapen ...
Doen ze hier in de omgeving wel aan cremeren ?? 
Hier begraaft men dieren op het land ... 
Sjees en dat spookt dan door mijn kop elke keer als ze raar lag of ademde of deed ... 
Hoe dan ook we zijn thuis en bijna alles staat hangt en ligt alweer op zijn eigenste plekkie 
en Omi Tess geniet van de CV en haar Ierse schaap .. ( gekregen van Ingrid )


Niets geks meer aan haar te merken 
Behalve dat ze iets minder eetlust schijnt te hebben
Ik ga vlees in huis halen kijken of ze dat beter `blieft `... 

Een fijne vakantie maar wel 1 met n randje van bezorgdheid 

En de caafs die ik gemist heb haha die hebben me op mijn nummer gezet
"Want ik ben lang niet zo veel door hun gemist ... 
Das een pluim waard voor Kimberley van "Dierenvriendjes Sliedrecht 
Voor de super verzorging van mijn volk van Caaf en haan Pim en hen Toos 
Dankzij jou kon ik daarin gerust met vakantie zonder hun
En we weten je te vinden voor als we nog eens gaan ....











Geen opmerkingen:

Een reactie posten