woensdag 30 september 2015

Up and Go ..... Maandag 21 september 15'



Vandaag in de Focus “Up and Go …


Yep its that time agian fam De Jong plus harige kids gaan op vakantie
En dit keer niet met een gehuurde bus of caddy
Nope gewoon met mijn eigenste upke
Enu tis verbazingwekkend wat je allemaal erin kwijt kan
Te Weten 3 bullenkids 2 mensenkids 1 fiets twee puppyrennen
Haha en nog veel veel meer waar ik jullie niet mee lastig zal vallen
Want tja een mens wil eigenlijk veel meeslepen op vakantie he
En dan nog mis je als je aankomt nog wel wat
Lex zijn oplossing daarop is “ Wat we missen kopen we daar wel haha !
Hanenberg  we komen eraan !!!


Tess en Gypsy vinden het allemaal prima achterin
Die zitten met hun bullebillen op hun eigen kussen
Dus kunnen ook wat makkelijker naar buiten  kijken
Gypsy vind het zoals altijd wel spannend en daar hoort kwijlen bij
Ahum mijn portier achter is nu een apart kwijl disign rijker haha
Och dat lost een sopje wel weer op no worries
Aangekomen dacht Gypsy nu wil ik weer ff rust aan mijn ouwe hoofd
Dus die kroop onder de Frontporch “ff chillen

En dat heeft ze goed begrepen das ook wat we de komende dagen gaan doen
Chilling relaxing en even niets hoeven of moeten dan genieten van t leven en mekaar xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten