woensdag 30 september 2015

Antiek en Curiosa … Zondag 27 september ’15



Vandaag in de Focus "Antiek en Curiosa … Zondag 27 september ’15

Vandaag heerlijk uitgeslapen en buiten op t terras ontbeten
Daarna jawel ook hier gaat dat gewoon door wat hh taken verricht
S ’middags pikte Ingrid me op om naar “Eifel antiek te gaan
Een grote verscheidenheid aan antiek en curiosa
Met zelfs een hele kamer vol oude poppen poppenwagens bedjes enz. enz.
Not my cup of tea maar een echte liefhebber/verzamelaar kan hier zijn poppenhart ophalen
Mooie antieke meubelen maar ook vreselijke kitsch spullen hihi
Betsy zou gezegd hebben “daar moet je van houden “
Voorheen was dit pand een kroeg/eet etablissement wat maar niet verkocht werd
Tot deze eigenaar er wel brood in zag ( woordgrapje ) en r plannen mee had!
Het is nu dus omgebouwd tot div “showrooms waar je niet met 10 min uitgekeken bent
Ik heb wederom wat gescoord voor mijn vriendin Betsy een ketting van Jade met visjes
De geschiedenis er achter is dat het een koord is wat aan een Chinese geluksbrenger hoort

Een doosje vol formule 1 revers spelden voor Tony en Nicolle
Wat ze vast veel “gaver zullen vinden dan Duitse vreterij om te krijgen
Inkluis een Honda speld T past denk ik mooi in hun vitrine tussen de div auto modellen
En voor Lex heb ik ook wat mooie gescoord een glazen karaf voor zijn whisky
Met een edelhert op t glas en n ossenkop als stop
Ben ook nog tegen n mooi kristallen schaaltje aangelopen voor mijn moeder
Met geslepen glas snijwerk erin en stukjes matglas en 3 mooie bewerkte voetjes eronder

Hihi al met al beurs leeg nee hoor viel reuze mee beetje afdingen kan en mag hier ook
Onderweg een giga grote vos gespot en div herten /jonge reetjes en super uitzichten
En to top it all int dorp nog even n ijsje gegeten “spaghetti aarbein coupe “
Thuis gekomen mijn gevonden “schatten “laten zien aan lex en daarna de berg op met mijn meisjes

Tja je kan wel zeggen een zeer geslaagde zondag !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten