woensdag 30 september 2015

Baby euh Paardensit ….. Zaterdag 26 september ’15



Vandaag in de Focus "Baby euh Paardensit …..

Of ik n half dagje de verantwoording wilde over de boerderij?
Tja daar hoefde ik niet over na te denken tuurlijk wil ik dat wel
De eigenaren gingen op bezoek en wilde wat langer wegblijven
No problem  !! vind het al n hele eer dat ze mij ervoor vragen
De verantwoording over 6 paarden kippen konijnen en honden

Dus net m,n kaplaarzen aan en langs de stallen en het bos ( eigen bos )
En over het riviertje heen om de 6 paarden binnen te halen van het land
Hihi overweldigend hoor als er 6 komen aanstuiven op jouw aanroepen
Trees ( de aanvoerster ) liep voorop en dan volgt vanzelf de rest wel
Lancelot aka Dans a lot dacht Hmmm die zal ik wel eens even imponeren

Dus hij kwam op me af gerend stopte vlak voor me en dacht zo die is geschrokken
Haha Not maffe kerel Hallo Lans grote stoere vent kom loop eens door
Hahaha je zag m balen gloeiende ze is ni eens onder de drukinkt
Nog even wat mieremeuten door het bos liepen ze gewoon naar huis toe
Waar lekkr hooi al op ze lag te wachten, dus bij 3 even de snuitjes af doen
( snuitjes die voorkomen dat ze teveel kunnen grazen op de wei )
Sep dacht doet maar snel des te eerder kan ik Fressen hihi
Polly de shet dacht hihi ik laat haar even flink door de modder klieven
Jaja hihi zie ik zo blond?  jij komt vanzelf wel dametje!!


Dus heb ik eerst Fien van haar snuitje verlost toen kwam mevrouw Polly vanzelf aanlopen
Want tja ze wilde toch ook wel lekkr van t hooi snoepen
Ook bij haar netjes het snoetje af kunnen doen zonder morren
Toen hun stonden te snoepen het hek tussen het bos en de stallen afgesloten

En de kippen en de konijnen naar binnen gedaan en voorzien van verse graantjes
Dus alle vee is veilig binnen straks nog n keer n rondje de paarden voeren
Check check dubbel check
Whaaaa voel me best stoer 6 paarden op “stal “gezet zonder halsters of wat dan ook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten