woensdag 30 september 2015

Blankenheim ... Donderdag 24 september 15'



Vandaan in de Focus "Blankenheim

Vandaag ben ik lekkr wezen winkelen met mijn Neder/Duitse vriendin Ingrid
Van haar en haar man huren we ons vakantie huisje waar we nu al n paar jaar komen
Vanuit dat contact is een vriendschap ontstaan
Lex gaat soms op de pendalen samen met haar man die de leukste route’s uit zijn hoofd weet
En ik ga winkelen dit keer in Blankenheim onderweg er naar toe vergaap ik me aan de uitzichten
Hihi die voor Ingrid bijna “gewoon ”geworden zijn tja zij ziet ze elke dag en ikke niet
En hoe heerlijk is het om gewoon even Hollands te beppen en bij te kletsen zegt ze onderweg

Tja dat we daarbij koopjes en gave aankopen scoren is een Bonus hahaha
Ik wilde al n tijdje bergschoenen, maar niet te lomp of te zwaar
Yihoeeee got m   en dat ook nog eens voor ne leuk prijske !!

Voor Gypsy gaan we op jacht voor een jas , omi kan zichzelf niet meer warm houden soms
Ik zie meteen wat voor de buurmeisjes en voor m’n home vriendin Betsy
Op mijn “boodschappenlijstje “nu nog souvenirs vinden waar men ook echt wat aan heeft
Euhhh daar bene we dus nog niet voor geslaagd
Wat jammer nu moeten we er nog een keer op uit om te shopen hihi 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten