woensdag 30 september 2015

Oerloub .... Maandag 28 september 15'



Vandaag in de Focus "Oerloub ….

Vandaag lekkr vroeg opgestaan
We gaan spatsieren bij de grote dam samen met de dames Bull

De klim naar boven is best pittig maar eenmaal boven meer dan waard
Wat een geweldig uitzicht en ja ik heb m eerder gezien

Maar zeg nou zelf zulke beelden word je nooit zat op je netvlies
Hihi mien Upske lijkt wel n dinky-toy vanaf de dam gezien
Als ik zo naar beneden kijk krijg ik wat kriebels in m’n buik

Stiekem toch n mini gevalletje van Hoogtevrees??


Op de terugweg naar beneden komen we 2 motormuizen tegen die zaten uit te puffen op n bank
Die daar strategisch geplaatst zijn zodat je even uit kan rusten tijdens de klim
Als de man mij aanspreekt in het Duits hihi vrij vertaald “Ist nog ver grote smurf “

Wie far ist nog bist dem dam oben??
Als ik m zeg dat het nog een stevige klim verder is voordat ze er zullen zijn
Kijk hij zuchtend zijn mede motormuis dame aan
Dus ik zeg m .....
“Aber when si oben sind is dat spectaculair und einus belonung
Na een kort gesprekje over de honden en de wandeling vraagt hij?
“Wonen sie hier in thie gegent ??
Nein we sind hier im oerloub  im Hellental en ahhh zegt hij en wenst ons een shones oerloub
Ik zie m puffen in zijn Motorpak en bedenkelijk naar t pad naar boven kijken
Haha ben heeeel benieuwd of ze dapper doorgeklommen zijn ?
Of simpelweg weer afgedaald en gedacht Ein nextes mal fieliegt ……

Geen opmerkingen:

Een reactie posten