woensdag 30 september 2015

Houdini .... Vrijdag 25 September 15'



Vandaag in de Focus "Houdini …

Vanmorgen gaat Lex voor het ontbijt even met den dames de Berg op
Maar hij is sneller terug dan normaal?
Blijkt er 1 van de limousine koeien ontsnapt te zijn en op de weg te staan
Niet dat Lex er niet langs durft maar ja haha wat gaat die tientonner doen met den dames bull
Die hij zonder riem of halsband heeft meegenomen dus ook niet even aan te lijnen zijn
Dus dan maar een korter bergwandelingetje vandaag
Thuis wel even de boer gebeld dat 1 van zijn “dames”aan’t spatsieren is hihi

S ’Middags zien we dat Hou ontsnapt is “het paard van de buren aan de overkant
Die staat tevree en onbevreesd lekkr vers gras te snaaien
Hmmm voor diegene die het gemist hebben in mijn eerdere vakantie blogs van een tijdje terug
Die overburen nemen het niet zo nauw met hun omheining
En staan hun twee paarden geregeld hier op het bergpad of in de tuin
Twee ontsnapping ’s artiesten haha en Lex en ik hebben ze toen “Hou en Dini gedoopt
Hou is de hengst en Dini de merrie van het beruchte duo haha

Ik denk wortels mee en dan zal ik Hou wel ff terug brengen naar zijn wei
Het “hekwerk”of wat er voor door moest gaan aan de zijkant  lag plat
Aha daar was meneer dus door ontsnapt , afijn ik loop op m af en paai m met de wortels
Nou daar moes i ff kies over nadenken, maar de wortels wonnen het van zijn verstand haha
Maar laat dat nou niet betekenen dat ik netjes met je mee naar huis ga lopen Tante Ellen !!
Ik wilde m niet via het omgevallen/geduwde hek met prikkeldraad sturen
Maar had ook niet ff een halster of touw bij me om m via een andere weg weer op de wei te krijgen
Dus ik liep terug richting huis om te kijken voor een stuk touw
Maar dat bleek niet nodig want zijn baasje kwam er al aan
En terwijl ze haar“Inschuldigungen uite lokte ze Hou met n brood weer naar zijn wei
Haha tja dan moeten ze toch ook die omheining maken want anders staat m zo weer hier
Och ik heb er wel plezier van hoor kijk al uit naar de volgende “act of Escaping “

Geen opmerkingen:

Een reactie posten