woensdag 30 september 2015

Afscheid ....

Vandaag in de Focus " Afscheid .....

Na 9 dagen vertoeven in Hellental omgeving Reifferscheid
Was het vanmorgen tijd voor afscheid
Onze vakantie zit er al weer op
Gedaan met niks hoeven of moeten
Dus ik stop al onze spullen weer in tassen
Kijk alle kasten en lades nog een keer na
En dan kan Lex alles weer met de juiste logistiek inladen


Ik zal m,n bergen en paardjes andere kleine vriendjes en uitzichten weer giga missen
Maar ook zeker de eigenaars van ons vakantie huisje zal ik missen


Het ritme van de dagen daar en de dieren die er wonen ik hou er zo van 
Maar ik kijk wel weer uit naar mijn eigen bed want die slaapt toch echt het lekkerst



Wel jammer dat ik thuis meteen geconfronteerd word met minder leuke mails
Staat tegenover dat er ook n leuke uitnodiging op me lag te wachten
hoe was het ook al weer Cést la vie "welkom back to reality !

Maar heb me voorgenomen "Scheit aan al het negatieve en op naar only positif thinking ! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten