woensdag 12 april 2017

Knuts-El Germany 1 april ...

Vandaag in de Focus "Knuts-El Germany 1 april ...

Heb het al n hele tijd geleden eens geroepen
Ik moet wat doen met de enorme stapel Fleese kleden
Die nu alleen maar in de dekenkist boven liggen te wezen
Vorige vakantie braaf mee genomen haha Niets mee gedaan
Dit keer poging twee thuis heb  ik alvast een beginnetje ermee gemaakt
Moest wel ff oefenen voor ik ermee aan de slag kon he @!

Probeersel nummer 1 door te vlechten is niet slecht haha maar ik wil het beter


Kijk dat ging er al meer op lijken he 
In alle eerlijkheid moet ik bekennen dat ik het van lex heb geleerd
Hahaha ik was/ben steeds de "draad"kwijt 
Dan helpt Lex me weer en dan gaat t weer goed 
Tartartarataratratara het eerste Hondenspeeltje self made is een feit !


 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten