woensdag 12 april 2017

See ya later aligator ... 11 april

Vandaag in de Focus "See ya later aligator

Knuts-El project nummer 2 is een Vilten aligatortje/dino  in mekaar zetten

Die tevens de rode draad is door de vakantie blogs
Wie goed opgelet heeft , heeft m vaker voorbij zien komen hihi
Bij de paardenbeurs , bij het shoppen en nu


Bijgevoegde plastic naalden blijken shit te zijn maar gelukkig ken ik r 1 lenen van Ingrid
Zodat ik aan de slag kan .. eerst de ogen en de cotouren aan zetten en zo verder
En viola ze is af !!

Ben er wel wat uurtjes mee zoet geweest maar och ik hoefde nergens heen ..

Heb n lego krokodil gevonden en heb n leuk plan afgekeken van Dorinda
Die ook blogs schreef en overal haar Boeddhatje mee naar toe nam


Lijk me een leuk idee om dat ook te doen maar dan met mijn aligatortje
Eens kijken waar i en in welke situatie's hij zoal terecht zal komen
Leuk idee ???



Deze vakantie zit er helaas weer op we moeten weer even teren op onze memories
Och er zijn nog zoveel meer dingen die ik kan vertellen en laten zien
Maar voor nu gaan we weer terug naar de "sleur van de gewone dag


Ik hoop dat jullie hebben mee genoten van de Souvenirs van mijn hart



Geen opmerkingen:

Een reactie posten