woensdag 12 april 2017

Lex zijn Fietsroute 3 april ...

Vandaag in de Focus "Lex zijn Fietsroute 3 april

Lex heeft er zin aan hij gaat alweer n stukie fietsen
Gelijk heeft ti tis prachtig weer en hij heeft de tijd aan zichzelf
Tuurlijk moet hij zich tussendoor even van mij Melden
Hihi anders ben ik ongerust tja hij is toch alleen erop uit met de fiets
En fietspaden kennen ze hier niet
Je fietst waar de vrachtwagens en auto's motors je voorbij scheuren

Dit is de "trail die hij al div keren gereden heeft

Het loopt over/langs een oude spoorwegbaan en heeft onderweg leuke bezienswaardigheden
Yep alleen te zien on bike of te voet dus als ik ze wil zien haha
Moet ik n keer mee of mee genieten via zijn foto's en verhalen
Ieder zijn ding nietwaarhij zal niet snel gaan paardrijden en ik fiets heel zeldzaam eens mee hihi

 

Hij passeert er een oude watervoorzienings plaats
Waar de stoom treinen vroeger water insloegen
En hij rijdt langs een oude stationspand die omgebouwd is tot woning


Onderweg hebben ze relax stoelen en pick nick tafels  neergezet ken je ff bijtanken
Wat Lex dan ook ff doet snakie erbij sappie ff n break 


Hier zijn voor de geïnteresseerde de hoogte meters die hij op zijn fietst trips maakt

Helemaal Lex zijn ding deze route aangezien hij grotendeels verkeer vrij is

 



Ja heb het idee dat m daar nog dikwijls n rondje zal bicken !!
Hij geniet van de rust en de inspanning en ik geniet van zijn blije kop en verslagen ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten