woensdag 12 april 2017

Shoppen ... 9 april ..

Vandaag in de Focus "Shoppen ... 9 april

Tuurlijk hebben we ook lekker geshopt Ingrid and me
En terrasjes gepikt lekker duitse broodjes gesmikkeld
Met groenvoer kaas en natuurlijk remoulade sous die hoort daar bij

Lekkerder als menig gebakje !



Mensen kijken en geloof me we have seen some pretty wird folks voorbij zien komen

1 dame had iets te veel lol gehad met haar wenkbrauw stift

Dames die hun wenkbrouwsen wegscheren en dan er 1 tekenen
Snap dat al niet t ziet er aak zo onnatuurlijk uit lady;'s
Ik geef dan de voorkeur aan m,n eigenste natuurlijke borstels hihi

"Ongelogen "deze dame had een streep getrokken bijna van oor tot oor
( foto van internet geplukt deze streep valt nog mee in vergelijking )


Ze had n mini - stukje huid vrij gelaten boven haar neus
A liltle bit out of the ordinary maar ik hou er wel van
Ze zag er mooi verzorgd uit haartjes opgestoken grote vlecht eromheen
Zwart wit rood gekleed bijpassend tassie en haarlint
Maar die wenkbrouwsen  sorry we kwamen niet meer bij
Nope geen foto dat doe je niet .. Toe lachen is 1 ding  een foto schieten is gewoon not done


Ook nog een kek karretje onderweg gezien trouwens  De "Twizzy "

 

Leuk voor als je droog wilt zitten en niet veel parkeerplaats in wil nemen 

Ik heb weer leuke hebbe dingetjes gezien en gescoord bij der Tedi 
Zoals mijn  handy wandelstok met bidonhouder !!



Kleren bij Kik voor n appel en n ei 
En nieuwe laarzen 2 paaren en natuurlijk wiskey gescoord voor mister Lex



Haha volgend keer n aanhanger mee voor alle extra aankopen
Vooral veel gelachen en bijgekletst met Mijn eifel vriendin Ingrid 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten