woensdag 12 april 2017

Back to real life ... 12 april

Vandaag in de Focus "Back to real life ...

Zoals eerder vermeld  ga ik wat nieuws doen met mijn Blogs
Van tijd tot tijd gaan jullie "ali de gator voorbij zien komen
En vandaag start zijn blog reis hier gewoon Thuis
Als eer betoon aan zijn voorganger van Dorinda's Boeddha plan
Is i vandaag eerst even op visite bij mijn  Boeddha's

Terug komen van vakantie is altijd dubbel
Ik ben weer tussen mijn eigenste spulletjes en vertrouwde omgeving
En mis ter gelijkertijd mijn tweede thuis als n male

Lex en ik hebben mekaar beloofd , als er n kans inzit financieel
Dan gaan we er ooit voor emigreren naar de Eifel in Duitsland

Deze ronde geen groot  geluk in de staatsloterij 10 euro
En dat zijn net ff te weinig 000.000 om er leuk te kunnen starten
Maar t begin is er...
.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten