vrijdag 4 maart 2022

Zaterdag 5 maart `Dwars Liggen ...

 Vandaag in de Focus "Zaterdag 5 maart ... Dwars Liggen 


Lekkr vrij vandaag en weer n klusdag voor de boeg ..

Jah dat bedacht ik mooi gisteren ,, mijn blaas zegt me vanmorgen`niks klussen voor jou dame 

Pijnstiller liters water en rust voor jou .. Auw in mijn onderbuik en onderrug NO FUN 


Gelukkig komt Theo vandaag weer klussen dus staat lex er niet alleen voor 

De mannen hebben eerst `werkoverleg en gaan dan aan de slag 

Mij de schone taak vandaag om de Catering te verzorgen ...


Besloten 3 balken  neer te leggen voor stevigheid en ondersteuning van het carpoort dak


Stempelen ondervangen maatwerk zaagwerk maar dan heb je ook wat


Ff nog een mooie schoor eraan maken 

Staat mooi en verstevigd de boel nog meer 


Nou dat dak gaat niet meer zakken hoor ..


De metalen golfplaten zijn besteld 

Dus das weer  n klus voor de andere keer ...


ik draai een extra meldkamer dienst .. heb ik toch nog t idee vandaag van nut te zijn geweest ..


Theo weer bedankt voor je mee denk werk je inzet je lol en mankracht 

Nel weer bedankt voor t lenen van Theo he ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten