vrijdag 4 maart 2022

Vrijdag 4 maart .. Help wielen gestolen ..

 Vandaag in de Focus "4 maart Vrijdag "Help mijn wielen zijn gestolen ...


Vanmorgen in mijn bed gepiest ... haha AKA vroeg wakker 

Dus lekkr eruit dieren verzorgen en douchen en op pad 

Lekkr hoor om iets over 8 ten al in de supermarkt lopen 

Thuis aangekomen de nieuwe hond van de overburen genuffeld die was gestereliseerd

En haha ik wil mijn boodschappen uit de auto halen 

En de teckel van Boven kwam aan van haar ochtenuitlaatrondje 

Jahh en die vind mij leuker dan leuk dus haha ook ff kroelen 

Enu das geen straf hoor zo aankomen en dan je voordeur open maken 

En weer overladen worden met bullen die me begroeten ... 


Toen boodschapjes opgeruimd en de meldkamer aangezet 

De wielen van de Oldtimer zijn gepikt !>>>


haha nee hoor gelukkig niet ... lex heeft ze mee naar de zaak 

Hij heeft nieuwe banden besteld en die zet hij even om 

Krijgt ze weer nieuwe patta's ! 

Fijn weekend alvast ..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten