vrijdag 4 maart 2022

Donderdag 17 Febr .. Beleerd ..

 Vandaag in de Focus "Donderdag 17 febr ... Beleerd ..


Dat Stichting "Dierenlot mooi werk verricht dat wist ik al n tijdje 

En ik hoop jullie ook 

Maar weten jullie ook dat ze een eigen "Acedemy "hebben ?

Waar ze voor vrijwilligers van de Asiels gratis workshops /cursussen geven 

Trouwe lezers mischien wel want ik heb er mijn "Gesprekstechnieken workshop gedaan 

Die gegeven werd door Marja Lust .. yep de zus van ... 


Nu sta ik ingeschreven voor twee leuke cursussen 

"Cavia hun verzorging en veel voorkomende kwalen/ziektes 

Giga handig aangezien ik zelf aardig wat van die frummels heb hihi ..

En een herhaling BHV nou dat mag ook wel want das voor mij n lange tijd terug ..

Plus 3 ochtenden bijscholing op het asiel werken met een nieuw systeem DAS 

Man .. wat zal ik straks weer n stuk slimmer zijn :-) 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten