vrijdag 4 maart 2022

Dinsdag 22 Febr .. Naar de dierenarts Met Sientje ...

 Vandaag in de Focus "Dinsdag 22 febr Naar de Dierenarts met Sientje ...


Ff met Khalisi “ Sientje “ naar de dierenarts want ze knapt niet lkr op ..

Sientje was niet meer te opereren 1 pootje was verlamd en ook koud
Haar bespiering was ver terug gelopen en ze was veels te mager
En dat ondanks dat ze eet als n dijker ..
Geen prolaps wat ik zelf dacht maar gewoon vermagerd 😞
Mijn graadmeter is als ze eten gaat t goed oogjes helder en vacht okay ..
Sientje is altijd schuw gebleven en kwam altijd pas eten als ik uit beeld was ..
De dierenarts zei me interen kan snel gaan voel jezelf niet schuldig ..

Haar urine stonk ook behoorlijk dus waarschijnlijk veel onderliggende oorzaken
..Haar pootje zou verlamd blijven das niet operabel
En ze zou de operatie niet eens overleefd hebben ..
Ze heeft de laatste 14 dagen lkr binnen in huis veel aandacht gehad en veeeeel lekkers
En zelfs bij de dierenarts zat ze nog lkr te snacken van haar hooi ..
Super dat ik tussen door terecht kon maar had graag andere berichten gekregen..
meer kon ik of de arts niet voor haar doen dan haar vredig te laten inslapen
Nou vredig ging ze niet ze vocht ertegen met gilletjes ...
Dat blijft me nog wel een tijdje bij .....

Ze heeft een mooi plekje gekregen onder de appelboom
Rust zacht Mooie Khalisi "Sientje ,...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten