vrijdag 4 maart 2022

Donderdag 3 maart .. Wilmaaaa..

 Vandaag in de Focus " donderdag 3 maart ... Wilmaaaa .... 


Vandaag weer n drukke dag voor de boeg ..

Vroeg op Nijnen caafjes en de dames bull voorzien van ontbijt 

De keutels opvegen vers water en knuffels en even spelen 

Dan door naar Louter bloemen voor studie DAS deel 2 

En meteen weer n zak vol kleding voor in de Dierenlot container 

Hun weer verdienste ik een opgeruimde kast haha !

En dan weer snel naar huis waar mijn nieuwe caafje gebracht wordt 

Dan die instaleren en door naar mijn werk 


Klaar voor workshop nummer 2 DAS ..
haha ik wel de rest nog niet .. o whell .. 1 misser is nog n 9 🙃🤣😉



Peeps mag ik jullie voorstellen aan de nieuwste bewoonster van Knaag aan de Zaan ..
Geboren 9 Jan 2022 ze is echt nog een baby ..
Afgestaan wegens hevige allergie en ik had plek .
Freddy de castraat mist Annabelle enorm
En ik hoop dat t nieuwe caafje hem weer wat op zal vrolijken ..
Ze is net als Freddy een US Teddy en bijna dezelfde kleuren ..
ze zit nu nog even apart want ik moet gaan werken en dan heb ik r geen zicht op ..
Even bedenken of ik haar tot ze groter is binnen hou
Want tis nog echt n urutje
Ze heette Voorheen Ukkie .. maar ik ga haar “ Wilma “ noemen … Wilma en Fred hihi ..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten