vrijdag 4 maart 2022

Woensdag 23 febr .. Grabbelton

 Vandaag in de Focus "Woensdag 23 febr ... Verrassingsdoos ..


Ik volg nog steeds de site op facebook van het Hospice 

Waar mijn schoonmoeder haar laatste dagen gewoond verwend en genoten heeft 

En zo kwam ik op een andere site terecht 

En wel die van "Van Zolder geplukt " 

Die dame krijgt spullen gedoneerd die ze voor leuke prijsjes verkoopt 

En de opbrengst gaat naar Goede doelen 

Deze ronde is de opbrengst voor "Hospice Hoekse Waard 

Dus extra reden om eens te snuffelen tussen de spulletjes op haar site 


En vandaag kwam er een grote doos aan 

Leek wel een grabbelton alles netjes verpakt 



En het ene item nog leuker dan het andere 

Memoblaadjes een leuke presenteer schaal een letterbord 

Een tekstbord kerstdingen ( je ken t maar vast hebben ) 

Deurstop armband .. win win ik leuke spulletjes 

En de Hospice weer een donatie bedrag rijker ... 


Je moet er maar eens gaan neuzen op "https://www.facebook.com/VanDeZolderGeplukt

Wie weet zitten er nog leuke spulletjes voor je bij ... 

Maar euh niet de leukste voor mijn neus wegkapen he haha ! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten