maandag 12 juni 2017

Zwijnerij ....



Vandaag in de Focus "Vakantieblog´ Zwijnerij ….

Hier op de aangrenzende weide worden onze ogen en ziel flink verwend
De machtig mooie vergezichten maar ook door het wild

De herten de vossen en ook de wilde everzwijnen
Gisteravond zag ik n auto ouf der wiese
Schijnwerpers erbij en zo liepen er twee man rond
Yep u raadt het al Jagers die het stuk land gepacht hebben
Mijn hart schreeuwt laat ze met rust 

Hier op de foto's  een stuk land wat de everzwijnen omgewoeld hebben !



Waar onze eigen "varks zich te goed doen aan alle varkensluchies en blegh hun poep !

Ik snap de overlast van de meute gravende Zwijnen
Die gaten maken int land waar de koeien van de boer op komen te lopen straks
Ik wil ook niet dat of hun kalfjes n poot breken in zo’n gat of aangevallen worden
Want sjees tis een kolos hoor zo,n volwassen beer als die op je af komt !!!

 
Maar tegelijk wil ik zeker niet dat de zwijnen neergeschoten worden …
Zwijnerij ……………..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten