maandag 12 juni 2017

De Pluizen van de Paardenbloem ....



Vandaag in de Focus "Vakantieblog “De pluizen van de paardenbloem …

Smorgens zijn we al vroeg wakker
En starten we de dag met n wandeling op Rooster mountain


Waar ik bemerkt hoe relatief sommige dingen zijn
Thuis ben ik me druk aant maken over het onkruid overal
En hoe ik dat zo goed mogelijk kan verwijderen 

En hier groeit in de berm genoeg onkruid
Waar ik naar sta te kijken met bewondering
Lupine wilde brem wilde orchideeën bosviooltjes boterbloemen enz enz 



Waar ik van denk “zou ik daar zaden van kunnen plukken voor in mijn eigen tuin
Geeft te denken “wat is onkruid eigenlijk !
Datgene wat jij niet wenst in je tuin denk ik dan ….

Lex heeft een onderonsje met de dames Bull
Hij is samen met de harige kids bloemen aant plukken
Paardebloemen wel te verstaan …


En dan de zaden eruit blazen haha die koppie’s van de kids machtig …

 



Weer zoiets thuis pluk ik het groen voor de kippen en nijn Staas
En ruk ik snel de wortel van de paardebloem eruit
En laat zeker niet de gele bloemen pluizen worden
Stel je voor zeg .. nee dan worden het er alsmaar meer…
En dan hier waar we er de grootste lol mee hebben samen met de harige kids …'







Geen opmerkingen:

Een reactie posten