maandag 12 juni 2017

Hollandse Zuinigheid ...



Vandaag in de Focus `Vakantie blog   Hollandse zuinigheid…

We zijn er weer “thuis weg van huis
Waar de bergen ons weer begroeten 


Waar het leven met tig stappen terug genomen word
Waar mijn hart zich vult met de natuur en de dieren erin
Waar mijn dwangneuroses naar de achtergrond gedwongen worden
( hihi nooit lang want 2 keukenkastjes zijn al onderhanden genomen )
Waar mijn paardenvrienden staan en de rust van alles op mij afstraalt
Maar … waar de Nederlandse zuinigheid om de hoek kwam kijken 



Vorige vakantie waren niet alle limonade flessen op
Dus die gingen mee naar huis ….
De machines niet herkennen dus ze werden ze gestald int wijnrek
Met het inpakken van de koelkast spullen had ik nog ruimte in de tas
Dus ik dacht hup die kennen meteen mee terug 



Op het moment dat ik ze hier in t fust apparaat stop
En het bonnetje met de “vette winst van 0.50 eurocent eruit rolt
Lig ik finaal in een deuk …..
Want zeg nou zelf …dat was echt dik het heen en weer gesleep waard …. Haha


Geen opmerkingen:

Een reactie posten