maandag 12 juni 2017

Wild Hoggs ....



Vandaag in de Focus "Vakantieblog `Wild Hoggs ….

Ingrid en ik besluiten een dagje de toerist uit te gaan hangen
Terwijl Lex een chill dag neemt samen met den dames bull
Als je uitlegt waar in de Eiffel ons vakantie huisje ligt
En je zegt dat 1 van de grote steden in de buurt Monschau is
Dan zegt het gros `O Monschau ja dat ken ik wel
Dus Ingrid en ik besluiten daar een dagje te gaan `spatsieren `

Als we de auto geparkeerd hebben valt ons n groep motorrijders op
Nederlandse kentekens en niet oneerbiedig bedoeld hoog aan gehalte 60 plus
Allemaal strak int motorpak getogen..
Als we langslopen, horen we 1 van de `belegen `mannen bij het stilstaan flink gas geven
`Type kijk mij eens ne stoere Bike hebben ……

Ik zeg meteen tegen Ingrid `Das vast n vriendenclubje net als in de film `Wild Hoggs`
Jammer genoeg kan Ingrid die film niet
Maar ik leg haar de grote lijnen uit 4 vrienden die wel ff stoer Route 66 gaan rijden
Een to do on their list thing en komen onderweg in de problemen
Blijken eigenlijk helemaal niet de stoere motorrijders te zijn die ze zich voordoen onderling

Ik zeg der is er vast 1 van die motorbende hier die op n feesie zei `
Jo weet je wat wij eens moeten doen !!!
Een motor huren en dan lekkr toeren door de Eiffel …
Yahhhh maar dan wil ik ook wel meteen ne grote bike he zo´n beemster met zijtassen ( BMW)
'
 

Als wij naar de binnenstad lopen rijden net de `Wild Hoggs Weg
We horen nog zeggen `rustig an he mannen door hun `neem aan begeleider`
En het volgende wat we zien is in slow motion slapstick film motion
Dat er 1 op zijn muilie glijdt ,,,, Yep meneer vroem vroem kijk mij nou eens n stoere bike hebben
Eerst gekeken is de man okay kan i opstaan ….
Geen verwondingen en ook de bike was okay doordat hij zijdelings op de tassen viel
T ging ook niet hard en het was helling aards naar benee ,……
Horen we t manneke roepen `Arie help me dan toch !!
Want yep meneer stoer grote bike kreeg m zelf niet goed van zijn lijf af en helemaal overeind
Whoehaha valt ook ni mee om de stoere man uit te hangen he boys !!!!

De volgende dag hoorde we op de radio `radio 700 regio nieuws
Dat er motorrijders verongelukt waren ….
En ik had het hele `wild Hoggs verhaal aan Lex verteld
Keken mekaar aan `t zal toch niet `Arie help me dan toch zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten