maandag 12 juni 2017

Hou en Dunnie ....



Vandaag in de Focus "Vakantie Blog “Hou en Dunnie …

Voor degene die trouw mijn blogs lezen
Weten misschien nog wel dat ik schreef over de buurpaarden hier
Dat ze vaak ontsnapte  Vandaar dat ik ze hou en Dinnie  gedoopt heb
Ontsnappen ze omdat tja het gras bij de buren altijd groenen lijkt en in hun geval ook is
En dat ik schreef hoe slecht Dinnie in haar vel/vet zat
Deze vakantie lijkt ze nog veel verder ingeteerd te zijn
Een wonder dat ze er nog is zeker als je dichtbij kijkt
A bagg of bones zoals Lex het zegt …


Snap niet hoe je als baasje zo je dier kan laten afglippen
Er is echt krachtvoer/ bijvoer in de handel om haar weer voller te krijgen
Jammer dat ze alleen oud brood en het gras krijgen en soms wat hooi
Ja ze is oud en ziet er niet ontevree uit maar naar mijn idee kan het beter …


Hun namen heb ik aangepast naar Hou en Dunnie ………
Elke keer als ik kijk doet het zeer aan mijn hart


Ondanks dat hun baasjes ze geen kwaad doen
Krijg het gevoel dat het veredelde grasmaaiers voor die lui zijn  en niet meer dan dat !!!
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten