zondag 22 september 2013

Ik ga op Vacantie en ik neem Mee ....

Vandaag in de Focus "Ik ga op vakantie en neem mee ....


Vanmorgen vroeg op gestaan om de laatste dingen in de bus te laden
Bullekids erin en op pad veel regen onderweg dat beloofde niet veel goeds
Dacht ik .........................
Maar In Hellenthal aangekomen scheen de zon alweer
T was in maart mooi in de sneeuw
Maar Wouwsers als alles groen is ook een plaatje
Eerst ff een bakkie gedaan bij de verhuurster van het vakantie huis
Peren gegeven uit ons eigen boomgaardje en n klomp met plantje hihi lekkr hollands !
Even bijgekletst en haar laatste nieuwe creaties van Alpaca wol bewonderd
That reminds me ze is me nog een sjaal schuldig Hihi! Komt goed

Anyway's in de late namiddag kregen we visite
Mijn broer schone zus en neefje kwamen anderhalve dag met ons vakantie vieren
Dus eerst gezellie aan de avond Dis gezeten ,kip masala
Daarna lekkr gewandelt en offcourse gepocht met ons uitzicht 
Samen met hun onze trouwdag geviert met n drankie en n happie
Lieve kado,s gehad en heuse gouden kroontjes van m,n Neefje !
Enu of het nou door de gezonde buitenlucht kwam of de wandeling
I dont know maar we lagen niet al te laat allemaal onder onze Duitse dekbedjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten