zondag 22 september 2013

22 september thuis ...

Vandaag in de Focus "Thuis

Call me crazy thuis komen is toch wel fijn
Omringt door je eigen spullen en luxe's hihi
Tuurlijk mis ik het uitzicht ik zie liever bergen en vee dan een uitgebrand pand
En tuurlijk hoor ik liever de koeien loeien dan de merwebolders gillen en krijsen en t verkeer
Haha en ja t uitslapen en op het gemakkie ontbijten samen mis ik ook
T lekker niks hoeven tegenover weer aan t werk moeten en de dagelijkse dingen oppikken
Maar ik zie ook dat m,n witte ijsbeertje zich thuis  het best voelt
En minimaal pijnscheuten heeft en lets face it
Als m,n kids zich niet optimaal ergens voelen dan voel ik dat
Ben blij dat ze hier gezonder is dan op vakantie pftt was al bang er weer 1 te moeten laten gaan
Zo erg waren haar pijnaanvallen tijdens de vakantie

Nu lekkr op het gemak alle vakantie was en zooi opruimen
En van de week nog nagenieten van alle Duitse lekkernijen die we meegenomen hebben



Geen opmerkingen:

Een reactie posten