vrijdag 13 september 2013

Taart ....

Vandaag in de Focus `   Taart

Lex en ik zijn morgen 24 jaar getrouwd
En als kado hebben we mekaar een weekje vakantie gegeven
Maar ik dacht ik wil toch nog iets extra´s doen op onze trouwdag
Dus heb ik Lilian´s bakery ingeschakeld om voor lex een mooie taart te maken
Ik heb haar carte blanche gegeven kwa creativiteit
Ze kent lex dus weet welke hobby,s hij heeft
Gisteren heb ik m opgehaald en hij,s is leuk geworden
Lilian heeft gekozen voor een combi van Fotoprints en boetseerwerk
Lief dat onze 3 kanjers van bullekids erop staan
Tranen bij het zien van m,n meisjes op de taart
Vissen rondom en onze trouwdatum
Vanaaf proeven of i net zo lekkr smaakt als dat hij eruit ziet
Hihi wel jammer dat er een verkeerde datum op stond !





Geen opmerkingen:

Een reactie posten